Friday, 23 December 2011

kali pertama


Aku berumur 17 tahun dan baru sahaja selesai mengambil peperiksaan SPM . Jadi aku sekeluarga bercadang untuk meraikan kemerdekaan aku. Aku dan semua ahli keluargaku menyiapkan persediaan untuk kami pergi menghabiskan waktu di tempat peranginan kolam air panas. Aku juga turut sama membawa t-shirt  dan boxer untuk mandi di sana.
Tepat pukul 1 pagi aku sampai di kolam air panas. Aku dan family terus masuk ke kawasan kolam. Aku seorang yang jenis suka bersendirian. Jadi aku akan berada jauh sedikit daripada fmily aku. Semasa aku masuk di pintu kolam air panas, aku ternampak seorang lelaki yang menarik perhatian mataku. Lelaki itu sungguh perfect bagi kerana dia memiliki segalanya. Lelaki ini memiliki muka yang akan menarik sesiapa sahaja untuk melihatnya. Dia juga mempunyai tubuh badan yang tegap. Yang membuatkan aku tertarik untuk melihatnya adalah kerana dia memakai t-shirt yang agak ketat. T-shirtnya itu membuatkan penampilannya menjadi seksi. Tetapi malangnya lelaki itu bersama dengan seorang wanita yang amat cantik dan seksi. Mereka berpelukkan seperti sepasang kekasih. Mungkin itu girlfriendnya fikirku.  Aku hanya memerhati mereka dari jauh. Semakin dekat aku menghampiri pintu, lelaki tersebut terpandang ke arahku dan time itu aku sedang memandangnya. Dengan segera aku mengalihkan pandanganku supaya lelaki itu tidak perasaan akan pemerhatianku terhadapnya. Aku terus berjalan seperti tiada apa yang berlaku.
Aku  teruskan pergi ke tandas untuk menukar baju. Aku ternampak ramai lelaki di dalam tandas. Mereka sedang menukar pakaian mereka. Aku lihat semua lelaki dalam tandas itu hanya memakai tualan untuk menutupi alat sulit meraka. Tubuh badan mereka amat jelas untukku melihat. Perasaanku semakin membuak-buak apabila salah seorang daripada mereka mempunyai badan yang tough. Jiwaku semakin menjadi gelora. Tetapi aku hanya berdiam dan meneruskan menukar pakaian untuk aku mandi. Selepas selesai menukar aku terus berendam di dalam air kolam yang panas. Di sana terdapat banyak kolam dibahagikan mengikut suhu air. Aku mencuba semua kolam-kolam itu. Pada kolam yang terakhir untukku mencuba. Aku ternampak semula lelaki yang aku terjumpa di pintu masuk tadi. Hatiku berdebar-debar melihatnya. Walaupun agak jauh lelaki itu daripada aku, tetapi aku tetap mahu mengushanya. Lelaki itu dihampiri oleh girlfriendnya. Mereka bermesra-mesra walaupun disitu ramai orang. Meluat aku melihat gelagat girlfriendnya itu. Tetapi dengan tubuh badan lelaki itu yang seksi ditambah pula dengan t-shirt yang dipakainya yang basah akibat air panas membuatkan hatiku menjadi tegang. Aku terus memerhatinya. Sekali-sekala lelaki itu menyelem kedalam air panas dan apabila dia naik kembali ke tebing kolam dengan deruan air yang jatuh daripada tubuhnya membuatkan aku menjadi sangap. Ingin sekali aku merentap dan memeluknya serta menjilat air yang jatuh daripada menyusuri lehernya. Sambil aku mengelamun tentang lelaki itu, tiba-tiba lelaki itu perasan aku sedang memerhatinya. Kami sempat berpandangan untuk 5 saat, dan aku terus berpaling kerana malu. Aku terus keluar daripada kolam itu dengan keadaan batangku yang stim. Korang tahu la bila boxer kena air macam manakan ditambah pula dengan batangku yang stim ketika itu. Aku hanya berjalan seperti tiada apa yang berlaku. Dua tiga langkah aku meninggalkan kolam, aku berpaling nuntuk melihat lelaki itu sekali lagi. Aku kembali berpaling kerana lelaki tadi masih melihatku semasa aku sedang berjalan. Malu tidak terhingga aku kerana mungkin lelaki itu telah perasan akan pandangan dan juga boxerku yang mengembung.
Aku terus berjalan menghampiri fmily untuk aku makan makanan yang dibawa oleh emakku. Aku hanya menghabiskan masa mandi bersama dengan fmily. Selepas 2 jam setengah aku melepak bersama fmily, aku terus mengambil keputusan untuk pergi ke tandas untuk menyalin pakaian. Semasa aku masuk ke dalam tandas, tiada seorang pun lelaki di dalam. Tidak seperti tadi semasa aku datang. Kini aku bebas untuk menyalin pakaian tanpa ada perasaan ghairah. Selesai memakai baju dan seluar, aku membetulkan rambut untuk menjadikan rambutku bertambah pacak. Tiba-tiba seorang lelaki masuk untuk menyalin pakaian. aku melihat muka lelaki itu melalui cermin. Rupa-rupanya lelaki itu adalah lelaki yang  sama aku usha di dalam kolam tadi. Hatiku menjadi bertambah berdebar. Aku berpaling mukaku supaya lelaki itu tidak nampak mukaku. Tetapi aku masih lagi dapat melihat belakangnya. Lelaki untuk terus membuka t-shirtnya yang ketat akibat basah. Aku melihat badannya yang tegapmembuatku terangsang. Lelaki itu membuka boxernya yang basah pula tetapi ditutupi dengan tuala.  Batangku semakin bertambah pacak apabila lelaki itu hanya memakai tuala. Fikiran aku hanya tertumpu padanya. Hatiku hanya menyuruhku untuk menegurnya. Tetapi aku sangat malu. Lelaki itu mengambil tuala lain untuk mengelap badannya pula. Teringin sekali untuk aku mengelap badannya yang tough. Ahhh.. sungguh ku mahu untuk memeuknya. Aku telah bersedia untuk keluar dari tandas. Dengan tidak berfikir panjang,  aku terus menghampiri lelaki itu dari belakang. Aku terus memegang batang pelirnya daripada arah belakang. Aku memegang dengan erat sekali walaupun dilapisi dengan tualan nipis. Hampir selama 10 saat aku memegang batang pelirnya, dan lelaki itu tidak berbuat apa-apa. Dia hanya berpaling mukanya kebalakang  untuk melihatku. Aku terus melepaskan batangnya dan terus keluar dari situ. Lelaki itu mengejarku sehingga ke pintu tandas. Tetapi aku berlari lebih laju dan memang aku terlepas daripadanya. Selepas aku jauh dari tandas, aku mula berjalan semula. Hatiku hanya tertumpu pada perkara yang telah aku lakukan. Bermacam-macam yang aku fikirkan. Tentang akibat apabila aku memegang batang pelirnya itu. Tetapi aku berasa amat seronok kerana dapat meramas batang lelaki lain selain daripada diriku. Inilah kali pertama aku berbuat demikian.
Sebaik sahaja aku sampai ke tempat fmily melepak, aku masih lagi melihat mereka belum menukar pakaian. aku risau jika aku terserempak lagi dengan lelaki yang menjadi mangsa ramasanku. Aku terus menyuruh fmilyku unutuk segera menukar pakaian. selepas 5 minit ,mereka selesai menukar pakaian dan kami terus berjalan keluar daripada kawasan kolam air panas. Di pertengahan jalan untuk aku sampai di tempat parking kereta, aku terserempak pula dengan lelaki tadi. Aku menjadi takut. Aku yang berada di belakang dan jauh dari keluarga memudahkan lelaki itu mlihatku. Aku terus gelabah apabila lelaki itu meningglkan awexnya di tepi kereta dan datang menghampiriku. Aku terus berjalan dan tidak memandang lelaki itu. Lelaki itu terus mendapatkan aku. Dia memanggil dan menepuk bahuku. Aku terhenti dan dia terus datang kehadapanku. Aku hanya tunduk kerana malu. Familyku jauh meninggalkan aku. “adik tunggu jap, abang nak cakap sikit” , lelaki itu berkata. Aku hanya mendiamkan diri seribu bahasa. “kenapa adik pegang kamaluan abang tadi?” dia bertanya. “maaf bang, saya  tak sengaja, tolong bang jangan bagi tahu orang lain, tolong maafkan saya bang” , aku merayu. “ok, adik ambil kad abang ni,nanti call abang, pergi la fmily adik dah jauh berjalan , nanti tertinggal pula” dia berkata. Aku kebingungan. “ok, maaf bang” aku bersuara. Aku terus meninggalkan lelaki itu.
Selepas setengah jam aku berada dalam kereta, aku mula terfikir balik apa yang telah aku lakukan pada lelaki tadi di dalam tandas. Aku merasa amat seronok sekali. Dan perkara itu membuatkan batang pelirku mula mengeras. Aku terfikir bermacam perkara tentang perkara yang aku harus lakukan di dalan tandas tadi. Aku terfikir, alangkah bestnya jika aku dapat merasai dan menjilaht tubuh badannya itu. Alangkah aku berani untuk menegur dan memintanya untuk mengizinkan aku merabainya. Ahhhh… Memang mengasyikkan perkara tadi. Aku mulai merasa air maziku mula keluar membasahi seluar dalamku. Namun tidak aku hiraukan. Aku terfikir pula untuk menelefon dengan lelaki tadi. Apabila panggilanku di angkat, aku terdengar suara lelaki  menanyakan sapa yang menelefonnya, tetapi aku juga mendengar suara latar seperti seorang perempuan yang sedang merengek kesedapan. Korang faham-faham la dia buat ape. Aku hanya mendiamkan diri dan terus mematikan panggilan. Tiba-tiba mesej masuk kedalam handfonku . “siapa nie, adik td kew?” mesejnya. “ye sy yg pegg btng pelir abg td, abg tgh beromen ek? Sy dgr mcm suara popuan merengek je td” aku membalasnya. “A’aa… jap k abg nak hbs kan dulu” dia membalas. Lebih urang 15minit lelakiitu mesej kembali. Bermacam-macam perkara kami mesejkan dan namanya adalah Hasmawi dan aku memanggilnya abg awie je.
Hubungan aku dengan abg awie semakin rapat. Dia juga telah mengambilku sebagai adik angkat kerana dia tidak  mempunyai adik-beradik. Abg awie juga bukanlah seorang gay pada mulanya. Aku sering menanyakan perkara-perkara yang agak lucah kepada abg awie dan abg awie menjawab pertanyaanku tanpa rasa malu. Ini kerana aku telah mengajak abg awie untuk melakukan sex call. Memang aku berasa puas apabila mendengar suaranya. Kami kerap juga melakukan itu. Firstnya abg awie tidak mahu melakukan tetapi apabila aku memujuknya, akhirnya dia bersetuju. Abg awie juga sebenarnya tinggal tidak jauh dari rumahku yang hanya mengambil masa lebih kuranh 20 minit untuk sampai. Sekarang sudah sebulan aku berhubung dengannya melalui telefon sahaja. Akhirnya aku bersetuju untuk berjumpa dengannya. Memang berasa takut dan malu untuk aku bertemu dengannya walaupun dalam telefon kami amat mesra.
Pada hari ini aku akan berjumpa dengan abg awie. Jantungku berasa sungguh berdebar. Aku berjumpa dengannya di sebuah shopping complex. Memang pada mulanya kami akan segan silu untuk bercakap, tetapi apabila sudah lama bersembangkami semakin mesra seperti melalui telefon. Kami menghabiskan sepanjang bersama.kami makan, tengok wayang dan kami juga bermain bowling. Selepas selesai semua itu,  abg awie menanyakan aku untuk melakukan aktiviti apa lagi kerana hari masih awal. Aku hanya menggeleng sahaja. Dia meminta untuk pulang sekejap ke rumah sewanya untuk mengambil barang. Aku hanya mengikuti sahaja. Rumah sewanya tidak jauh dari tempat kami melepak tadi. Hanya berjalan kaki sahaja. Abg awie seorang pelajar kolej dan tinggal bersama-sama rakannya di sebuah taman perumahan. Sampai sahaja kami di depan rumah, aku melihat ada 4 buah moto di bawah bumbung. Jadi aku fikir rakan-rakan abg awie ada di dalam rumah. So aku tidak berfikir bukan-bukan kerana rakan-rakan abg awie ada di rumah. Korang faham kan ape yang aku fikirkan. Sebaik sahaja kami masuk abg awie menjemputku untuk duduk di sofa dan membuka tv kepadaku. “mana kawan-kawan abang?” aku bertanya. “dia orang semua balik kampung, sebenarnya seminggu ni kami cuti, abang ja x nak balik” abg awie menjawab. Hatiku mula resah. Fikiranku mula memikirkan perkara-perkara yang lucah. Kami hanya bersembang sambil menonton tv.
“tadi abg kata nak ambil barang? Barang ape?” aku bertanya
“x sebenarnya saja nak rehat kt rumah jap, lagipun kita dah tak tahu nak pergi kemana tadi kan,so lepak jap rumah abg” dia menerangkan kapadaku.
Hatiku semakin berdebar-debar. Aku hanya mendiamkan diri.
“so dlm telefon adik kata adik teringin nak rasa?, nak try x?” abg awie bertanya.
“abg…adik takut la”aku menjawab
“takut? Takut apa, kata nak try kan” , “memang la , abg pun rasa takut, ye la abg pun fisrt time juga macam adik, abg x pernah buta lagi tau macam ni. So adik jangan la takut , relex je, ikut rentak je, kalau adik takut abg pun jadi takut juga” abg awie memberi taklimat kepada aku.
“tapi…”tidak habis ayatku keluarkan
“tapi ape?” , “ok, kita buat yang ringan-ringan ja macam adik beritahu dalam mesej, abg pun x kan buat lebih-lebih, abg pun first time juga” terangnya lagi.
“ok” aku menjawab
“so adik buat la ape yang adik  hendak lakukan kepda abg” abg awie menawarkan.
Hatiku semakin berdebar-debar apabila abg awie memandangku. Aku teruskan dengan meraba paha abg wie. Aku membuka kancing seluar jean sambil memnadang abg awie. Hatiku amat ghairah pada waktu itu. Sebaik sahaja aku membuka zip seluar jean abg awie, aku melihat batang pelirnya tidak lagi mengeras.
“ abg belum rasa stim?” aku bertanya
“abg tengah takut ni, so susah sikit nak stim, adik buat la abg stim” ab awie menjawab
“abg ada video gay x, kita tengok nakx?” aku bertanya.
“ada, jap k” abg awie menjawab
Abg awie terus mengeluarkan laptopnya dan membuka. Abg awie membuka salah satu video gay kepunyaannya. “abg ambil mana video nie?” aku bertanya. “abg upload dari internet” abg awie menjawab. Kami sama-sama menonton videogay kepunyaan abg awie. Sambil menonton, aku meraba-raba sekitar dada dan batang abg awieuntuk mencepatkannya menjadi stim. Sebaik sahaja abg awie stim, aku membuka perlahan-lahan t-shirtnya yang ketat. Aku terangsang apabila melihat susuk tubuh badan abg awie yang mantap itu. Aku terus merabanya dan aku juga meminta untuk menjilat teteknya. “adik boleh buat ape je kat abg” katanya. Aku terus mencium dan menjihat seluruh tubuh abg awie termasuklah celahan ketiaknya. Leher abg awie penuh dengan cecair air liurku dan aku juga memberinya love bite pada leher dan tepi teteknya. Aku rasa nikmat sangat pada masa itu. Aku menjilat dadanya dan turun kebahagian perut. Aku menjilat-jilat bulu yang halus yang ada pada bawah pusat abg awie. Abg awie tidak mempunyai bulu dada tetapi dia masih ada bulu di bahagian bawah pusat. Aku meneruskan perjalanan lidahku kebawah. Aku membuka kancing seluarnya dan membuka seluar jean daripada kakinya. Aku campakkan seluar abg awie jauh dari tempat kami melakukan oral. Dengan pantas aku memegang batang pelir abg awie dengan kemas. Pegangan aku amat kemas sehingga tidak mahu aku lepaskan. Dengan teliti aku menjilat kepala pelir abg awie. Aku lihat reaksi muka abg awie yang amat asyik menikmati jilatanku. Aku menjilat batangnya dari bawah telur zakar sehingga naik ke kepala zakar pula. Berkali-kali aku berbuat demikian dan seterusnya aku mengulum kepala batang abg awie dengan rakus. Aku terus mengulum pula seluruh batang abg awie sehingga kepala batang abg awie terkena anak lidahku. Terasa nikmat yang memuncak apabila aku berbuat demikian. Abg awie juga terasa amat sangap sekali kerana suara rengektannya yang kuat kedengaran. “abg…adik main batang abg sampai abg pancutkan air prit boleh?” , “adik nak rasa air abg” aku bertanya. “boleh..adik boleh buat ape saje” kata abg awie dengan suara stimnya. Tidak dapat aku gambarkan bagaimana rasa nikmatnya kesedapan mengulum batang pelir abg awie. Sekali-sekala aku meninggalkan batang pelir abg awie untuk naik ke bahagian atas pula. Aku duduk di paha abg awie dan kami berdua bercium untuk kali yang pertama. Ciuman yang pertama hanyalah ciuman manja, tetapi kami teruskan mencium dengan ciuman nakal. Abg awie mencium bibirku dengan rakus. Abg awie juga memasukkan lidahnya kedalammulutku semasa kami bercium. Amat tidak aku jangka, lidah abg awie sungguh panjang dan dapat menjangkau lelangitku. Aku terasa amat teruja dan tindakkannya. Aksi bercium itu berteruskan selama 3 minit berselang-seli dengan jilatan di bibir. Aku teruskan usahaku dengan mencium dan menjilat leher abg awie. Aku bangun dan duduk di bawah semula dan aku mengangkangkan semula kaki abg awie. Aku menjilat dan mengulum semula batangnya. Selama 2minit aku lakukan sedemikian, aku teruskan dengan menjilat dubur pula. Aku mengulum jariku untuk membasahi dan aku masukkan jari fuck ku itu ke dalam lubang dubur abg awie. Abg awie merengek kesakitan. “abg tahan sikit k” aku bersuara. “x pe, adik buat je” abg awie menjawab.  Aku teruskan dengan memasukkan 2 jariku ke dalam lubang abg awie. Dan seterusnya 3 jari aku masukkan untuk menambahkan lagi keseronokkan. Abg awie meraung kesakitan. Tetapi aku tidak endahkan. Berselang-seli aku mengulum batang pelir abg awie untuk memberi kesangapan kepadanya. Aku cuba masukkan seluruh kepanjangan 3 jariku itu ke dalam duburnya dan abg awie meraung kesakitan dan meminta aku untuk memberhentikannya kerana dia amat sakit. Aku mengikutinya sahaja. Aku lihat air mata abg awie bergenang di kelopak matanya. Mungkin aku sudah terlebih-lebih tadi yang menyebabkannya sakit. Tetapi aku tetap teruskan pula dengan melancap batang pelirnya. Aku tidak henti-henti mengulum batang abg awie kerana aku ingin abg awie memancutkan air maninya. Setelah hampir 5 minit aku mengulum batang pelirnya dengan kuat , akhirnya abg awie memancutkan air maninya ke arah mukaku. Setelah selesai air prit itu keluar, aku terus mengulum batangnya semula. Aku rasa amat meloyakan dengan air mani abg awie, tetapi tetap aku jilat hingga licin. Aku sapu air mani dari mukaku dan akuberikan kepada abg awie untuk dia pula merasai air nya, tetapi abg awie enggan. Aku tetap memaksanya jilat jariku dan akhirnya abg awie mengikuti sahaja. Aku lihat reaksi muka abg awie yang amat tidak suka akan air maninya. Kami berehat sebentar kerana keletihan. Selepas beberapa minit, abg awie bangun dan pergi ke tandas untuk membasuh kemaluannya.
Aku turut mengikut abg awie pergi ke tandas untuk aku menolongnya basuh kemaluan abg awie, tetapi aku terhenti apabila aku ternampak bilik sebelah tandas rumah abg awie penuh dengan alat-alat angkat berat. Ianya seperti gim. Sebab itulah abg awie mempunyai badan yang amat tegap. “abg..ni semua yang abg punya ke?” aku bertanya. “x la semua tu yang kawan abg punya, dy anak orang kaya, abg jadi badan macam nie pun sebab dy la, kami berdua berlawan-lawan siapa yang mempunyai six pax yang paling menarik” ujar abg awie. Setelah abg awie selesai membasuh kemaluannya, aku meminta abg awie untuk dia menunjukkan cara penggunaan alat-alat tersebut. “abg boleh x abg bersenam sekarang dengan alat-alat ni, adik teringin sangat nak tengok abg bersenam” aku meminta. “sekarang ke?” abg awie bertanya. “ye la abg, plez3x” aku memujuk. “ok jap abg nak salin pakaian” kata abg awie. Selepas 2 minit abg awie menyalin pakaian, dia terus bersenam. “adik jom rrr bersenam sekali” ajak abg awie. “x nak la, adik nak tengok abg ja” ujar aku pula. Satu persatu abg awie menggunakan alat senamannya. Dia juga menerangkan cara hendak menggunakannya dan ciri-ciri keselamatan yang perlu dititikberatkan. Aku hanya mendengar sahaja. Perkara yang aku tunggu-tunggukan telah tiba. Aku menunggu air peluh abg awie menitis. Aku terus menyuruhnya berhenti bersenam dan menyuruhnya berbaring di salah satu alat senaman. Aku terus menghampirinya dan duduk di atas pahanya. Abg awie bangun membentuk L . Kami berdua berpandangan dan aku terus merapatinya dan menjilat air peluh yang menitis di leher abg awie. Aku juga menjilat menuruni ke dadanya pula. Sungguh perkara itu membangkitkan batangku pula. “adik sudah air peluh abg ek?” abg awie bertanya. “ye abg, sebab itu adik menyuruh abg bersenam” kataku pula. Selepas selesai aku menjilat peluhnya, kami berdua bercium nakal. Abg awie meraba-raba punggungku dan dia membuka seluar jeanku. Selepas seluarku dilondehkan, abg awie pula melancap batang pelirku. Seperti yang aku lakukan kedapanya, dia melakukan itu kepadaku. Sungguh mengghairahkan aku apabila abg awie mengulum batang pelirku. Kami menghabiskan aktiviti itu di atas alat senaman itu juga. Akhirnya, air prit aku pula memancut keluar sambil abg awie menahan mulutnya di hadapan batangku. Abg awie meludahkan semula air maniku kerana dia tidak suka akan air mani. Tetapi dia tetap mengulum semula batang pelirku. Kami berdua berpelukkan kerana keletihan. Hampir 3 minit kami berdiam diri sambil berpelukkan mesra.
Hubungan kami berlarutan. Oleh kerana rumah kami yang dekat membolehkan aku untuk berjumpanya pada hampir setiap hari. Kami akan melepak bersama dan melakukan aktiviti blowjob bersama. Kadang-kadang akibat terlalu sangap, kami akan mlakukan blowjob di dalam tandas awam. Sehingga hari ini aku berumur 19 tahun, hubungan kami tetap bersama.

2 comments:

  1. [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
    [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
    [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

    [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
    [#]PORN|melayu luncah video
    [#]PORN|lucah awek bertudung

    [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
    [#]PORN|awek bertudung telanjang
    [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


    [#]PORN:pepek luncah awek
    [#]PORN:luncah video terbaru
    [#]PORN:gambar gambar luncah

    [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
    [#]PORN:video rogol awek
    [#]PORN:awek di rogol jejaka
    [#]PORN:rogol awek melayu

    [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
    [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
    [#]PORN|Video bogel awek arab dance



    [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
    [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
    [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
    [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


    [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
    [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
    [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
    [#]PORN|spy cam awek bogel

    [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
    [#]PORN|awek bogel sangap batang
    [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

    [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
    [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
    [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
    [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

    [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
    [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
    [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

    [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
    [#]PORN|melayu luncah video
    [#]PORN|lucah awek bertudung





















































































































































    ReplyDelete